Veelgestelde vragen


Wat is de levertijd van mijn verzending?

Yes! Je pakket komt eraan!
Wij doen zorgvuldig ons best bestellingen zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Je bestelling wordt, mits anders aangegeven, binnen één tot drie werkdagen verzonden. Wanneer je bestelling verstuurd is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een track & trace code. Zodat je in de gaten kan houden wanneer jouw bestelling bezorgd wordt. Klik hier voor meer informatie over de bezorging van jouw pakketje of kaart.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Zeker! Kies bij de afronding van je bestelling voor ophalen, dan maken we per e-mail een afspraak voor het ophalen van jouw pakketje.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle bestellingen bij Studio Pippa zijn maatwerk. Je kunt daarom je bestelling niet retour sturen. 

Kan ik een product op maat bestellen?

Zeker! Wat leuk dat je daar interesse in hebt. Hier vind je meer informatie over producten op maat. Stuur een mailtje via info@studio-pippa.nl en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op!

Ik heb een bestelling geplaatst & geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@studio-pippa.nl, dan zoeken we het voor je uit. Misschien zit er een typefoutje in je mailadres bijvoorbeeld.

Kan ik een kaart van Studio Pippa rechtstreeks naar de ontvanger sturen?

Wat leuk! Dat is zeker mogelijk.

Hierbij is het belangrijk dat je de volgende stappen doorloopt.

  1. Kies een kaartje voor de ontvanger en stop het kaartje in je winkelmandje (maximaal 1 kaart- en ontvanger per bestelling). 
  2. Voeg de persoonlijke boodschap toe in de laatste stap bij het opmerkingen-veld. Vergeet hier ook niet de ontvangstdatum in te vullen. 
  3. Vul bij het factuuradres jouw eigen gegevens in.
  4. Vul bij het afleveradres het adres van de ontvanger in
  5. Nu is het afwachten tot de ontvanger een kaartje ontvangt namens jou : )

Let op: Er kan maar 1 verzendadres per bestelling ingevuld worden. Wil je naar meerdere adressen een kaartje sturen? Maak dan voor elk afleveradres een nieuwe bestelling aan.

Hebben jullie een kortingscode?

Bij aankoop van 10 kaarten of meer, krijg je van ons de 10e kaart gratis! Gebruik hiervoor kortingscode: 10EKAARTGRATIS